Продавець Інтернет-магазин MISVANNA розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
5527 відгуків
Безкоштовна доставка УкрПоштою від 999 грн. при передоплаті*Детальніше

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (44) 391-25-46
+380 (67) 480-51-33
+380 (95) 861-21-32
+380 (63) 181-43-07
ул. Дмитриевская, 69, Київ, Україна
Інтернет-магазин MISVANNA
Кошик

Гарантійне та сервісне обслуговування

Гарантійне та сервісне обслуговування

ГАРАНТІЙНЕ ТА СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

На які товари надається гарантія?

На товари, що продаються у нашому інтернет-магазині, надається гарантія залежно від виду товару. Термін гарантії вказаний на сторінці кожного товару. Підтвердженням гарантійних зобов'язань з нашої сторони є товарний чек (рахунок-фактура) та гарантійний талон з відміткою про дату покупки. Зберігайте товарний чек (рахунок-фактура) та гарантійний талон до закінчення гарантійного терміна. Строк обчислюється з моменту продажу.

Для уникнення непорозумінь просимо перевіряти комплектацію та працездатність товарів при їх отриманні.

Склад комплекту визначається описом товару або документацією, що входить в його комплект поставки.

Підписавши ТТН (товарно-транспортну накладну) Ви підтверджуєте факт отримання посилки з повною комплектацією товару згідно з рахунком-фактурою, а також цілісність та працездатність електрообладнання. 

Куди звертатися з питання гарантійного обслуговування?

Гарантійне обслуговування забезпечується нашими партнерами. При виникненні гарантійного випадку вам необхідно звернутися до нас з будь-якого з телефонів, вказаних на сайті та повідомити менеджеру про гарантійному випадку. Якщо Ви проживаєте в Києві, то можете передати нам товар в нашому роздрібному магазині вул. Дмитрівська 69. Клієнтам з інших міст України слід направляти товари на обслуговування через компанію "Нова Пошта". Витрати на доставку товарів по гарантії оплачуються порівну між клієнтом та інтернет-магазином "MisVanna". Тобто якщо Ви відправляєте товар "Новою Поштою", то за доставку в одну сторону платите Ви, а в іншу, відповідно, ми. Звертаємо Вашу увагу на те, що діагностика поломок, ремонт та інші сервісні операції не виконуються менеджерами магазину. Менеджер відповідає лише за прийом товару по гарантії і подальшу комунікацію з клієнтом з цього питання. Суть несправності, порядок ремонту і т. п. визначає майстер сервісного центру. Звернення по гарантії розглядаються лише при наявності у клієнта гарантійного талона про купівлю товару.

Чи можна повернути або обміняти товар?

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

У відповідності з "Законом про захист прав споживачів", Покупці нашого магазину мають право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи дня покупки. Зверніть увагу, обміну або поверненню підлягає лише новий товар, який не був в експлуатації і не має слідів використання, а саме: подряпин, пошкоджень. Якщо товар не працює, або має істотні недоліки в роботі, обмін або повернення здійснюється тільки після висновку уповноваженого сервісного центру, про те, що експлуатація не порушена (відноситься до електро-приладами).

Згідно з "Постановою КМУ від 19 березня 1994 року №172" обміну чи поверненню не підлягають наступні групи товарів:

  • парфумерно-косметичні вироби (в тому числі: гель-лаки - шелак, гелі для нарощування, матеріали для нарощування, акрил, маномер, акрилові і гель фарби, допоміжні рідини і матеріали, дезінфекція та стерилізація, депіляція, шугардинг, парафінотерапія, креми, скраби і лосьйони);
  • розчіски, гребенці та щітки масажні;
  • рукавички;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.

Коли гарантія не надається?

Гарантійне обслуговування не проводиться:

  • при наявності механічних пошкоджень (тріщин, подряпин, плям тощо), дефектів, слідів попадання рідини;
  • при наявності слідів розкриття або самостійного ремонту виробу;
  • при виникненні несправності електроприладу через перепади напруги в електромережі;
  • при порушенні керівництва по експлуатації електроприладу (зазначеної в технічному паспорті).

Причина виникнення дефектів устаткування визначається фахівцями сервісного центру.

Гарантія не поширюється на елементи живлення (блок живлення), лампочки (UV, LED, CCFL), запобіжники, та інші частини, які мають природний обмежений період працездатності.

Скільки часу займає гарантійний ремонт?

Ремонт товару проводиться сервісним центром протягом 3-14 робочих днів.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner