Продавець Інтернет-магазин MISVANNA розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
5491 відгук
Безкоштовна доставка УкрПоштою від 999 грн. при передоплаті*Детальніше
+380 (44) 391-25-46
+380 (67) 480-51-33
+380 (95) 861-21-32
+380 (63) 181-43-07
ул. Дмитриевская, 69, Київ, Україна
Інтернет-магазин MISVANNA
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка та оплата — простіше простого!

Дізнайтеся, як легко і швидко оплачувати своє замовлення!

Будьте впевнені в тому, що посилку відправимо зручним для вас способом в стислі строки!

Способи доставки
Самовивіз

Самовивіз

Інтернет-магазин
Вхід інтернет-магазин MISVANNA

Отримати своє замовлення Ви можете на виставковому залі, м. Київ, вул. Дмитрівська 69. Вхід у виставковий зал з боку трамвайних ліній між «Rabbit Coffe» і «Салон краси Александра» по середині будинку — металеві двері з характерним логотипом компанії «MISVANNA»

Замовлення попередньо погоджує з Вами менеджер

График работы выставочного зала
Пн. — Пт. с 09:00 до 18:00
Сб. выходной
Вс. выходной

«Нова Пошта»

Доставка транспортною компанією «Нова пошта» у зручне для Вас відділення, компанії або кур'єром за вказаною адресою. Вартість доставки згідно з тарифами «Нової пошти».

Пн. — Пт.
Відправка здійснюється: в 18:00 (за узгодженням/оплаті замовлення з менеджером до 15:30);
Сб. відправлення немає.
Нд. відправлення немає.


Види відправки:
Післяплата
— при замовленні від 300 грн ( відправляємо по передоплаті 150 або 200 гривень, решта суми накладений платіж);
Безготівковий розрахунок — при замовленні на будь-яку суму.

Мінімальна сума замовлення-200 грн

Доставку оплачує клієнт.

Доставка від 1 до 3 робочих днів в залежності від регіону і завантаженості транспортної компанії.

Зверніть УВАГУ! Нова пошта бере 2% комісії від вартості посилки при відправці ПІСЛЯПЛАТОЮ + 25 грн., за зворотний грошовий переказ.

Інтернет-магазин не несе відповідальності за затримку доставки Вашого замовлення з вини транспортної компанії.

Тарифи Нової Пошти

УВАГА! Посилка на відділенні одержувача перебувати лише 7 днів, на 8й день очікування Ваша посилка автоматично відправляється нам.

Нова пошта накладений платіж

Международная доставка Новой почтой:

  1. Глобальная доставка InPost ( курьерская доставка по адресу )
  2. Доставка у відділення Nova Post, у поштомати
Категорія

Документи,

до 1 кг

Мала,

до 2 кг

Середня,

до 10 кг

Велика,

до 30 кг

Вантаж (понад 30 кг, за кожен

1 кг)

Тариф доставки в Польщу, грн

250

300 450 600 25
Адресна доставка +100 грн до вартості доставки не надається

 

«Укрпошта»

Пн. — Пт.
Відправка здійснюється: в 18:00 (при оплаті замовлення до 16:00);
Сб. — Нд. відправлення немає.

Безготівковий розрахунок
Види відправки: — при замовленні на будь-яку суму.

Оплата доставки:
Доставку замовлення до 999 грн. оплачує КЛІЄНТ
Доставку замовлення від 999 грн. оплачує ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН MISVANNA тарифом "Стандарт" (Склад-Склад) за умови, якщо одна із сторін посилки не перевищує 70 см.

Зверніть УВАГУ! Стандартна доставка проводиться на відділення пошти за рахунок магазину, адресна та експрес доставка оплачується клієнтом додатково.

Доставка від 1 до 5 робочих днів в залежності від регіону і завантаженості транспортної компанії.

НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО НАКЛАДНИМ ПЛАТЕЖЕМ.

Інтернет-магазин не несе відповідальності за затримку доставки Вашого замовлення з вини транспортної компанії.

Тарифи Укрпошти

Доставка міжнародних відправлень

Що робити, якщо отримувачу прийшло міжнародне поштове відправлення (МПВ) без вкладення та/або пошкоджене упакування?

Імпорт

Якщо у поштовому відділенні отримувач виявив пошкоджене міжнародне поштове відправлення, він має повідомити про це співробітників пошти та попросити скласти відповідний акт. Також на відправленні може бути проставлена відмітка «надійшло у пошкодженому вигляді». Після цього відправник має ініціювати перевірку, звернувшись з відповідним запитом до поштового оператора країни подання.

Експорт

Відправник повинен подати онлайн-заяву за посиланням (якщо МПВ оформлене в Особистому кабінеті на сайті Укрпошти, заяву можна подати, зайшовши в меню відправлення й натиснувши на кнопку «Онлайн-рекламація»), додати фото чека, а також оболонки і вкладення пошкодженого відправлення. У полі «Додаткова інформація» описати ситуацію. Отримувач також має зафіксувати факт пошкодження, склавши зі співробітниками пошти відповідний акт (Act of Damage). 

Варіанти оплати
Повернення товару
Увага: ТОВАРИ ПІСЛЯПЛАТОЮ КУР'ЄР З ПОШТОЮ НЕ ЗАБИРАЄ.

Товари належної якості

Товар належної якості - це товар, який не був в експлуатації і не входить до переліку неповоротних товарів. Повернення такого товару можливе протягом 14 днів з моменту отримання товару. Щоб повернути цей товар, Вам потрібно звернутися за контактними номерами, які вказані на сайті в розділи контакти. Менеджер погоджує з клієнтом повернення товару та повідомляє інформацію для відправки та умови повернення коштів. Зворотню доставку такого товару сплачує клієнт.

Товари не належної якості

 Товар не належної якості - це товар, характеристики якого не відповідають заявленим продавцем, або він має явний дефект. Повернення такого товару можливе протягом 14 днів з моменту отримання товару. Щоб повернути цей товар, Вам потрібно звернутися за контактними номерами, які вказані на сайті в розділи контакти. Менеджер погоджує з клієнтом повернення товару та повідомляє інформацію для відправки та умови повернення коштів. Зворотню доставку такого товару сплачує продавець.

Перелік товарів, які не підлягають поверненню:
Речовини;
Лаки, гель-лаки та інші гелеві системи;
Парфюмерія та декоративна косметика;
Засоби особистої гігієни;
Манікюрні, педикюрні та інші інструменти; фрезерні насадки
Одноразова продукція.
Доставляємо косметику з комфортом!

Приймаємо будь-які форми оплати!

Будемо раді співпраці!

Перейти до покупок

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner